Pustka

Chcesz ją opowiedzieć
Nie umiesz
Świat zwariował
Zostań w łóżku
Słowa nie znaczą tego
Co znaczą
Śmiech to nie radość
Uśmiech to ból
To za nim ludzie
Ukrywają kły
Gotowi wyssać twą energię
Jak krew
Może dlatego
Sam się jej pozbawiasz
Rozcinając skórę
Zwariowałam
Czas stąd uciec
Chcę i nie chcę
Powiedzieć nie powiedzieć
Odwaga to tchórzostwo
Schować się pod kołdrą
Wykrzyczeć światu
Są dwie mnie
Ta, która była
Pierwsza przegrywa
Z nią samą było mi dobrze
Może dlatego chcę
Żeby mnie nie było
Nie było żadnej mnie
To one zwariowały
W nieustającej kłótni
Nie pisz nie mów
NIE, WYGRAM
Byłam pierwsza
Możesz kazać mi
Pisać na marginesie
W zeszycie do polskiego
ZABIJ SIĘ
Nie zrobię tego
Bo mnie
Tę prawdziwą
Nie Ciebie
Kochają
Ty jesteś tchórzem
Boisz się
Ciągle o wszystko
Dlaczego masz wygrać?
Pustka
Dała się opowiedzieć

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fantom

Szczęście